Trener 2 kurs langrenn

Nå er det snart klart for sesongens Trener 2 kurs i langrenn. Meld deg på nå! Pga. få påmeldte er kurset som skulle vært arrangert i Asker AVLYST,

Nå åpner påmeldingen til sesongens Trener 2 kurs som starter etter nyttår.
Nytt i år er at vi samarbeider med Akershus, som vi håper kommer til å gi dere et enda bedre kurstilbud!
Det vil bli arrangert to kurs («Vest» og «Øst») som kommer til å ha ulike datoer, men akkurat de samme kursholderne og innhold.
Det vil derfor være mulig for deltakerne å gjennomføre «skimodulene» i den ene puljen og «barmarksmodulene» i den andre.

Kurs Vest  (kurset er AVLYST)
Skihelg: 18.-20.januar 2019
Sted: Gjellum i Heggedal

Barmarkshelg: 7.-9. juni 2019
Sted: Klubbhus på Føyka

Kurs Øst
Skihelg: 1.-3. mars 2019
Sted: Skullerud skistadion

Barmarkshelg: 3.-5. mai 2019
Sted: Oslo Idrettens hus på Ekeberg (Ekebergveien 101, 1178 Oslo, 3. etg.)

Vi anbefaler at du deltar på kurset innenfor «ditt området» men skulle en av datoene ikke passe står du fritt til å bli med det andre kurset – der du vil få med deg akkurat det samme.

Mer informasjon om kursinnhold finner dere i invitasjonen
Påmeldingsfrist kurs Vest: 13.januar
Påmeldingsfrist kurs Øst: 22.februar

Kursavgift: 3000,-