Snart klar for basisturné

30.-31.januar 2019 er det duket for masse fart og moro i Linderudkollen.

I samarbeid med Kjelsås IL og Østre Aker skiklubb ønsker Oslo Skikrets og Norges Skiforbund velkommen til to dager der høydepunktene følger på rekke og rad.
I skiforbundets utviklingsmodell legges det vekt på allsidig utvikling og basistrening på ski. Eventet i Linderudkollen er en av 8 stasjoner.

Til Basisturnéens hjemmeside

Onsdag 30.januar kan du delta i kurs i bygging av basisanlegg og snøproduksjon (meldt deg på i dag), foredrag med juniorlandslagstrener og tidligere Kjelsås-trener Monika Kørra og så klart masse lek og moro i skianlegget som ble bygget på dagen. Her er det bare å komme innom og prøve ut det flotte anlegget. Enten du har med deg langrennski og kjører i basisanlegget, eller du har lyst å prøve å hoppe i småbakkene, med hoppski som har langrennsbinding.  Utetimen vil i tillegg besøke skoler i nærområdet å skape aktivitet der begge dager. Den store avslutningen blir torsdagens Telenorkarusell i det nybyggede basisanlegget.

Mer info om programmet finner du på arrangementet egen nettside