Påmeldingen til årets sommerhoppskole åpnet

Kollenhopp inviterer til årets sommerhoppskole, som arrangeres for femte året på rad.

Sommerhoppskolen arrangeres i Midtstulia rekruttanlegg (nedenfor Holmenkollanlegget) siste uken i sommerferien, mandag 14. - fredag 18. august. Fra kl 10:00-15:00 hver dag.

Sommerhoppskolen er en morsom ferieuke for barn i alderen 6-12 år som har lyst til å prøve å hoppe på ski. Det kreves ikke at man har tidligere erfaring fra skihopping. Vi har god tid på å mestre det i løpet av denne uken. Vi kommer til å ha hovedfokus på å hoppe i k10 og de som dyktige nok kan ta steget opp i k20. Derfor blir det hovedsaklig disse to bakkene vi hopper i.

Uken vil inneholde variert fysisk aktivitet, med hovedfokus på skihopping. Selve dagsplanen vil bli sendt til de som er påmeldt, når det begynner å nærme seg.

Vi pleier også å ha en dag hvor vi drar på en tur, for å gjøre noe helt annet. I fjor dro vi i toppen av Holmenkollbakken og prøvde skisimulatoren utenfor skimuseet. Det kan også fort hende at vi får besøk av en av våre landslagsstjerner i løpet av uken. Er det fint vær benytter vi oss også av muligheten for å bade i Besserudtjernet, som ligger rett ved hoppbakken. En sosial og litt annerledes måte å avslutte sommerferien på. På fredagen arrangerer vi også et avsluttningsrenn, som vi håper foreldre har mulighet til å bli med og se på.

Hoppskolen koster for 1500,- hele uken, 1000,- for de som er medlem i Kollenhopp Rekrutt. Betalingsinfo kommer når det nærmer seg.

Vi har utstyr tilgjengelig til utlån for alle som er med på hoppskolen, som hører med i prisen. Vi har i hvertfall hoppsko og hoppski til alle sammen. Ta gjerne med egen hjelm og langrennsko, fordi vi kommer til å benytte oss av hoppski med langrennsbinding en del i starten av uken.

Følgende info trenger vi i første omgang i forbindelse med påmeldingen:

- Navn på deltaker
- Fødselsdato
- Klubb
- Adresse
- Navn på foresatt
- Mobilnr foresatt
- Epostadresse

Hvis det er noe dere lurer på, kan dere sende mail eller ringe meg på 958 71 663 midtstulia@gmail.com

Anniken Mork