Nyhetsarkiv Oslo

Skiforbundets koronaveileder

Norges Skiforbund forholder seg til gjeldende regelverk, og fra 20. januar er det blitt gjort presiseringer i regelverket. Endringene er en direkte konsekvens av regjeringens oppdaterte anbefalinger, og medfører dessverre en innstramming med tanke på gjennomføring av utendørsarrangement for oss.

Skientusiasmen, dugnadsarbeidet og rekordmange på ski

De siste ukene har kuldegradene vært på lag med oss som elsker snø, litt natursnø har vi fått og snøkanonene har gått i dagevis. Som alle idrettslag med en flate eller plass for aktiviteter ønsker klubbene aktiv bruk av anleggene. Alle er velkommen utenfor oppsatte trening/kamp/løp/renn. Tiden med naturgress og skilt som «ikke bruk banen/anlegget stengt» er heldigvis over.

Tilgang til Langrennsanlegg Oslo Skikrets

Vi har noen tilrettelagte anlegg hvor presset på treningstid er veldig stor. De som har driftsansvar må ha mulighet til å regulere bruken noe. Vi har laget en oversikt over kontakter og føringer gitt av drivere av anleggene.

Para Alpin-helg UTSATT

Grunnet dagens smittesituasjon og smitteverntiltak har vi sett oss nødt til å utsette para alpin-helgen 15.-17. januar. Vi håper å kunne få til en helg i løpet av mars måned. Mer info kommer.

Vis alle nyheter
nif-epi04, 04