Freestyle Oslo Skikrets

NOR Freeski Jentecamp Oslo 2022

Etter tre år med lokale jentecamper – som har vært en suksess – er det en glede at vi igjen kan invitere til en sentral jentecamp i Oslo, lik den første jentecampen vi arrangerte i 2019. Sammen med Scandic og DNB inviterer vi jenter født i 2006-2012 til en lærerik og morsom helg med varierte aktiviteter 30. september til 02. oktober.

Vi inviterer til lokale jentecamper!

Sammen med DNB og deres initiativ #huninvesterer inviterer vi til lokale jentecamper over hele Norge lørdag 27. og søndag 28. august! Sammen skal vi vise at også #hunkjørerfreeski.

Gjør tidenes satsing på skiklubbutviklere

– Storsatsingen på skiklubbutviklere som skal reise rundt i hele ski-Norge blir både veldig viktig og veldig spennende for oss, forteller fadder for skiklubbutviklerne i Norges Skiforbund, Marianne Myklebust.

Ønsker din klubb å arrangere NOR Freeski Jentecamp?

I samarbeid med DNB og deres initiativ #huninvesterer skal vi for fjerde året på rad arrangere NOR Freeski Jentecamp. I år som i fjor blir det lokale camper spredt over hele Norge, og vi håper at akkurat din klubb vil være med å arrangere en dag fylt med aktivitet og idrettsglede!

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI02, 02
Foto: Hanna Johre / NTB