Totenåsløpet (F/K)

Bli med på Totenåsløpet! Dette er et 42,5 km langt turrenn med start og mål i Lensbygda. Rennet er et samarbeid mellom Østre Toten skilag (ØTS), Lensbygda sportsklubb (LSK) og Totenåsløyper AS. Påmelding: Påmelding skjer elektronisk fra ca 1. februar via følgende nettside: https://signup.eqtiming.com/?Event=Totenaslopet&lang=norwegian Det er satt et tak på 200 deltakere, så ikke vent for lenge med å melde deg på. Det vil ikke være mulig å melde seg på på renndagen. På grunn av usikker smittesituasjon, vil kontingenten enten kunne refunderes, eller den kan gjelde for deltakelse vinteren 2022 dersom rennet må avlyses i 2021. Praktisk info: Det er parkeringsmuligheter til en del biler på Lensbygdaplassen, men vi oppfordrer folk til å samkjøre. Eventuell tilgang til toaletter vil styres av gjeldende smittevernregler på renndagen. På grunn av smittevernhensyn vil det trolig ikke bli drikkestasjoner underveis og deltakere oppfordres derfor til å ha med egen drikke.

• Når: 20.02.2021
  • Oppstart: 12:00