Ingalåmi (K) AVLYST

Vi må dessverre avlyse Ingalåmi 2021. Oppdaterte retningslinjer fra Regjering og myndigheter tilsier dessverre at Ingalåmi ikke kan arrangeres i sin vante form i år. Vi ønsker likevel at alle som vil skal få muligheten til å gå jentenes eget skirenn på Lillehammer i uke 10. Vi åpner derfor Inga-sporet mandag 8. til søndag 14. mars. Inga-sporet er et åpent turrenn som følger Ingalåmi-løypa, og du kan gå når du vil hele uka. Påmeldingen er åpen (via vår hjemmeside) og du kan melde deg på frem til siste dag. Løypa vil være godt merket og våre dyktige løypekjørere sørger for dobbelt spor i traseen. Det er ingen klasseinndeling og du kan velge å være anonym i profilen din. Meld deg på og bli med! Du bestemmer selv om du vil gå alene, sammen med venninner eller familie, om du vil gå rolig eller i konkurransefart. Alt er opp til deg! Og vi har selvsagt goodiebags til alle deltagere, premie til vinner og flotte uttrekkspremier.

• Når: 13.03.2021
  • Oppstart: 11:00