Foto: Josu Media

Shapekurs på SNØ

I samarbeid med Brettforbundet inviterer vi til shapekurs 24. januar 2023 kl. 18-21 på SNØ. Kursholder er Claes Högström som er en meget dyktig kursholder med lang fartstid og erfaring på dette feltet.

Shapekurset passer for alle som har med freeski og snowboard å gjøre; trenere, foreldre, klubbledere m.m. Målet med kurset er å øke forståelsen, bevisstheten og samarbeidet rundt park i både klubb og anlegg. Det blir en innføring i design, planlegging, vedlikehold og noe praksis innen tema parkbygging/shaping.

Sted: SNØ
Når: 24.01.23
Tid: 18:00 - 21:00
Pris: 1490 kr per klubb (inntil 5 personer per klubb)

Det blir mulighet for lettere matservering på stedet til en lav pris.

Påmelding gjøres på mail til michelle.hasle@skiforbundet.no med informasjon om hvor mange som stiller fra klubben. Det er begrenset antall plasser på kurset, første mann til mølla gjelder.