Er skiklubben din i form?

En god klubbdrift legger grunnlaget for å skape god aktivitet. Hva med å bruke høsten til å samle klubbens medlemmer rundt noen felles mål og tiltak, hvor alle drar i samme retning?

Å drifte en klubb som tilrettelegger for god skiaktivitet er spennende. Likevel kan det av og til være krevende å finne nok tid, prioritere og vite hvordan man skal gå frem for å realisere de drømmene man har for klubbens fremtid.

skikretsen kan bistå dere i arbeidet!

Ønsker dere å utvikle anlegget? Trenger dere noen tips og idéer til nye aktiviteter? Kanskje dere ønsker faglig påfyll gjennom kurs, eller bare ta en prat om hvilke muligheter som finnes? Vi kommer gjerne på besøk for å ta en prat!

Her er noen forslag til hva vi kan tilby:

• Delta på et styremøte for å bli bedre kjent og presentere muligheter for klubben
  • Ha en temakveld for trenere, aktivitetsledere og foreldre rundt verdier og roller
  • Arrangere en klubbkveld for både utøvere, frivillige, tillitsvalgte, foreldre og trenere med fokus på klubbens fremtid
  • Kjøre en work-shop for hvordan man kan arrangere gode og attraktive arrangementer i klubben
  • Gjennomføre en handlingsplansprosess med styret for å prioritere og definere konkrete tiltak i klubben

Vi kan skreddersy et eget opplegg til deres klubb ut ifra hvilke ønsker og behov dere måtte ha, enten det handler om aktivitet, anlegg, arrangement, kompetanseheving eller andre rammevilkår. Ta gjerne en titt på Skiforbundets fagportal eller på SKI-TV for å få inspirasjon. Sammen kan vi skape enda bedre aktivitet for barn og unge med ski på beina!

FAGPORTAL  SKI-TV

Kontakt Oppland Skikrets for å avtale tidspunkt og besøk;