Terje Lund (t.v.), Sandra Spitz og Åge Skinstad

God stemning og skryt etter FIS-møte

Det internasjonale skiforbundet (FIS) med Sandra Spitz i spissen, er veldig godt fornøyd med planleggingsarbeidet til VM-selskapet. Arrangementssjefen er spesielt imponert over en ting.

Den tre timer lange inspeksjonen av Granåsen-anlegget er ferdig. Tidligere på dagen har VM-selskapet i detalj lagt frem sine planer for mesterskapet i 2025. Dette være seg alt fra utforming av VM-løypene, publikumsflyt, transport, frivilligrekruttering, markedsføring, økonomi og media. Om få minutter er det klart for oppsummering av koordineringsmøtet med FIS. Sandra Spitz småprater med VM-sjef Åge Skinstad og arrangementssjef i Skiforbundet Terje Lund. Hun er tydelig fornøyd og spesielt imponert over en ting:

Les hele saken på trondheim2025.no