Medieinvitasjon NM Alpint

Norges Skiforbund og Oppdal Alpin har med dette gleden av å invitere til NM Alpint 2021 i Oppdal. Det er 19. gang NM Alpint arrangeres i Oppdal.

Renndagene er 15, 16, 17 og 18 april. Alle renn foregår i Hovden Skisenter som ligger nært Oppdal Sentrum.

Strenge smittevernstiltak under mesterskapet betyr at arrangementet er stengt for publikum og andre enn arrangører, ledere, trenere og løpere.

Program for NM:
Torsdag 15. april: Storslalåm, kvinner
Fredag 16. april: Storslalåm, menn
Lørdag 17. april: Slalåm, menn
Lørdag 18. april: Slalåm, kvinner

Vi ønsker å bistå mediene med behov under årets NM alpint. Vi har fotograf tilgjengelig alle renndager, og ønsker å bistå mediene med intervjuønsker. Ønsker du som medierepresentant ta turen til NM alpint tar du kontakt med en av oss nedenfor for informasjon om akkreditering og retningslinjer som gjelder under NM.

Kontaktpersoner for media:
Norges Skiforbund: Claes-Tommy Herland, herland@skiforbundet.no, tlf. 92 82 72 83
Lokal arrangør Oppdal Alpin: Birger Lie (birger.lie@smn.no, tlf.  91552585

NMs nettside med start/resulatlister