Informasjon om koronaviruset

NSF følger situasjonen nøye og vil oppdatere denne siden. Forøvrig viser vi til myndighetenes anbefalinger.

I tråd med utviklingen av koronaviruset i Norge, er det mange klubber og lag som har spørsmål. Norges Skiforbund vil understreke viktigheten av at alle våre medlemmer, klubber og kretser tar ansvar for å bidra i den dugnaden vi alle nå må ta del i. Norges idrettsforbund vil til en hver tid har oppdaterte nettsider hvor de fortløpende oppdaterer relevant informasjon om koronaviruset basert på råd og anbefalinger fra offentlige myndigheter.

Mange av oss i Norges Skiforbund er permittert. For kontakt med kretsen, gå inn på kretsens nettsider. For kontakt med Norges Skiforbund, bruk: post@skiforbundet.no

Hovedinformasjon: Gå til Norges idrettsforbunds korona-side

Viktig informasjon:
Nå kan også idrettslagene gjennomføre digitale årsmøeter gratis. Det er flere som har spørsmål om skilisensen ved egentrening.  Det samme gjelder for arrangører og utøvere ved avlysning av renn, og rundt engangslisens i avlyste renn.

Norges Skiforbund forholder oss til Folkehelseinstituttets anbefalinger

nif-epi04, 04