Rikholdig program

Programmet på arrangør- og anleggsseminaret 13.-15. oktober er svært innholdsrikt.

Vi oppfordrer ski-Norge til å legge turen til årets arrangør- og anleggsseminar, i år igjen i kombinasjon med NSFs høstmøte. Arrangør- og anleggsseminaret starter lørdag formiddag med en fellesdel, mens NSFs høstmøte starter allerede fredag.

Lørdag formiddag er det en svært spennende fellesdel med foredrag av Randi Thorsen og Pellegrino Riccardi. Etter lunsj blir det parallelle sesjoner hvor seminardeltagerne kan velge blant en rekke foredrag.

- Vi har mange interessante foredragsholdere. Vi håper representanter og arrangører fra ski-Norge tar turen for et variert og spennende program i kombinasjon med uformelle møter og sammenkomster. Jeg tror nesten alle arrangører av skirenn vil ha et godt utbytte av å legge turen til Gardermoen denne helga forteller spesialrådgiver i Norges Skiforbund, Øistein Lunde.

Det blir både kretsledermøte, fagmøter i flere grener og tradisjonelt arrangør- og anleggsseminar. NSFs høstmøte starter fredag med fagmøte, kretsledermøte, samt andre møter.

I forbindelse med helga er det også utdeling av priser til årets arrangør og anleggsutvikler.

Søndag er det faglige deler hvor innholdet er spesifisert i hver gren.

Se video om seminaret på SKI-TV

MER informasjon og påmelding