Paravinterdager 2023

Da kan vi ønske velkommen til årets Paravinterdager - Alpint og Snowboard i Sulitjelma Fjellandsby 8.-9. februar. Det er fortsatt mulig å melde seg på!

Vi gjentar suksessen med å arrangere Paravinterdager for Alpint og Snowboard i Sultjelma også i år.

Bor du i Nord-Norge, har en fysisk funksjonsnedsettelse (bevegelse/syn) og lyst til å prøve alpint (egenkjørt/ledsagerkjørt) eller snowboard, da må du bli med på Paravinterdager i Sulitjelma Fjellandsby. Både nybegynnere og viderekomne er hjertelig velkommen!

Hjelpemiddelfirmaene Bano Life og Caretec AS stiller med nødvendig utstyr til sittende alpint, mens Brettforbundet stiller med alt av utstyr til snowboard.

Påmeldingsfrist er tirsdag 31. januar. Så det er fortsatt mulig å bli med!

MER Informasjon og påmelding (Facebook)

Eller du kan melde deg på dierkte her i påmeldingsskjemaet

Arrangementet er et samarbeid mellom Nordland Skikrets, Norges Skiforbund, Brettforbundet, Nordland Idrettskrets og Valnesfjord Helsesportssenter.