Invitasjon KM del 2 Bestemorenga

Innstranden IL inviterer til KM del 2, Tour de Nordland og Coop Nordlandscup 6. - 8. april på Bestemorenga.

Innstrandens Idrettslag har gleden av å ønske dere velkommen til Kretsmesterskap del 2/ Coop Nordlandscup 7+8 for klassene 13 år tom junior i Bodø den 6.-7.april 2018, samt Tour de Nordland 6.-8.april. Fredag og lørdag inngår i Tour de Nordland, som avsluttes 8.april med jaktstart fra 13 år og eldre og intervallstart for yngre klasser i motbakke. Tour de Nordland går over 3 dager for 12 år og eldre, mens 11 år og yngre har 2-dagers tour som går lørdag og søndag.

Kretsmester kåres fra 13 år (født i 2005). For de yngre klassene (født 2010 – 2006) arrangeres rennene som sonerenn lørdag og søndag.  Sonerennet vil avlyses om snøforholdene er utfordrende.

Påmelding til alle rennene skjer via Skiforbundet sine nettsider i terminliste innen 2.april. På vår hjemmeside www.iil.no og på helgas egen facebooksiden: KM del 2 Bestemorenga

Velkommen til Bodø til en heidundrende mesterskapshelg!

Innbydelse

nif-epi04, 04