Stillingsannonse! Administrasjonssjef Nordland Skikrets

Norges Skiforbund søker etter vikar som administrasjonssjef i Nordland Skikrets.

Det er en 1-årig vikarstilling i 100%, med mulighet for forlengelse.
Administrasjonssjefen er ansatt i Norges Skiforbund og er en del av det administrative apparatet i forbundet, men med daglig virke i Nordland skikrets i Bodø. I det daglige rapporterer administrasjonssjefen til sitt skikretsstyre og sin skikretsleder.

Administrasjonssjefens hovedoppgaver er knyttet til den løpende driften av skikretsen og bistå skiklubbene i Nordland. Vi søker etter en person som har gode IT-kunnskaper, som kjenner til skiidretten/idretten og har relevant utdannelse på høyskolenivå. Det er en fordel med erfaring fra idrettsfaglig administrativt arbeid og erfaring fra enkelt budsjett- og regnskapsarbeid.

Arbeidet ved skikretskontoret skjer i nær kontakt med det frivillige apparatet i skikretsen og skiklubbene. Dette krever tilstedeværelse på møter og arrangementer utenom ordinær arbeidstid og en fleksibel innstilling til jobben. Reisevirksomhet i Nordland og til møter sentralt i Norges skiforbund må påregnes.

Les mer om stillingen og søk her:

Nordland Skikrets

NIF-EPI03, 03