Sesonginformasjon langrenn 2017-2018

Foreløpig informasjon om kretsens fellesopplegg i forbindelse med nasjonale renn og mesterskap i langrenn sesongen 2017-2018.

Innkvartering NM/ NC junior

Norges Skiforbund viderefører ordningen med felles organisering av innkvartering i forbindelse med NM og NC Junior, slik som i sesongen 2016-2017. Dette medfører at NSF reserverer alle sengeplasser på arrangørstedet og fordeler på kretsene. For øvrig er fordelingsnøkkelen endret, til 1 leder pr. 3. utøver, og ikke 4 som i fjor.
Foresatte kan gjerne bestille overnatting gjennom skikretsen slik som tidlegere, slik at vi får oversikt over hvor mange som ønsker  innkvartering. Kretsen jobber med å få til rimelig overnatting og undersøker alternativer.

Innkvartering NM/NC seniorInformasjon kommer.

Rammevilkår (frister og bestilling/avbestilling)
Bestillingsfrister, avbestillingsfrister og øvrige rammevilkår blir satt av hver enkelt overnattingssted.
Merk at alle bestillinger er bindende. Ved forfall må løper/ foresatte benytte seg av egen reiseforsikring ved eventuell refusjon.

Foreløping informasjon:

NC jr Beitostølen 5-8 januar 2018