Påmelding til NC/HL og Jr.-NM

En påmelding til Norgescup/NM for junior og hovedlandsrenn er nå sendt ut til alle klubbene.

Påmeldingsskjema HER

Hei alle skivenner i Nordland.

Nå har vi i skikretsen endelig kommet opp med et påmeldingssystem til sesongens NC/NM/HL- arrangement, som vi håper er oversiktlig og enkelt å fylle ut for dere i klubbene. Som alle vet har kretskontoret bare vært bemannet med 50% siden 1.september, noe som gjør at vi henger litt etter med påmelding, og det er veldig viktig at vi får hjelp av dere. Med hjelp mener vi raske svar.
Vedlagt følger et Excel-skjema med påmelding for hver klubb. Det som skal inn i skjemaet er:
  • Klubb setter inn navn på løpere (eventuelt klasse)
  • Setter inn navn på foreslått reiseleder
  • Setter inn behov for smøreplasser
Når det kommer til behovet for smøreplasser, oppfordres det til at de små klubbene samarbeider om dette. Dette gjør at vi trenger et mindre antall smøreplasser, og dere kan lettere samarbeide.
Nytt for året er at Norges Skiforbund har satt en regel som gjør at hver krets får overnatting for 3 løpere pr. leder. Noe som har gjort i vårt tilfelle at vi får 30 sengeplasser til utøvere og 10 til ledere, 40 sengeplasser til sammen. Dette kan gå fint, men vi ser at det kan bli et lite problem under NC i Holmenkollen og Jr-NM i Steinkjer. Er det noen som har familie eller bekjente i disse områdene, hadde det selvfølgelig gjort alt lettere. Kretsen kommer selvfølgelig til å etterstrebe at alle som vil reise får sengeplasser gjennom kretsen. Vi jobber med å sjekke andre alternativ også.
Prisen for turene er som føler:

NC jr Beitostølen:   845,- ved 2 pers pr. soverom pr. natt.
                               1095,- ved 1 pers pr. soverom pr. natt.
                                Prisene inkluderer middag, frokost, lunsj, oppredde senger og vask.
NM jr Steinkjer: Kommer så snart det er klart hos overnattingssted, men det er campinghytter, og blir ikke veldig dyrt.

NC jr Holmenkollen: Kr. 1.215,- per person/døgn i enkeltrom
                                     Kr. 980,- per person/døgn i delt dobbeltrom eller i ekstraseng.
                                     Og inkluderer: Rom og frokost, egensmurt matpakke, enkel middag samt korn til kvelds.
HL Lygna: Kr. 750,- pr. person/døgn.
                    Inkludert sengetøy/håndklær, frokost m/matpakke, middag og korn til kvelds

Alt av informasjon om arrangementene ligger altså på hjemmesiden til Nordland Skikrets, under langrenn  ->  Nasjonale renn og mesterskap.
NB! Påmeldingen er bindende, og vi må ha tilbakemelding innen torsdag 5. oktober.
Påmelding sendes til kretskontoret.

Nordland@skiforbundet.no