NNM Alpint Tromsø

Helga 8.-10. mars ble det arrangert Nord-Norsk Mesterskap i Alpint i Tromsø. God innsats og fine plasseringer av utøverne fra Nordland.

Kong Haralds Ungdomsstafett

Lørdag 9. mars ble Kong Haralds Ungdomsstafett arrangert i Holmenkollen, samtidig med world cup nordisk og Raw Air. Nordland Skikrets stilte med et lag i stafetten.

Idrettsfest på Lillehammer: NM-veka, Norgesleker og SKI NM

I mars inviterer Norges idrettsforbund, Norges Skiforbund og Olympiaparken til idrettsfest på Lillehammer. Hele tre arrangementer går av stabelen samtidig, og bredden i norsk idrett og idrettsglede for alle skal vises fram gjennom NM-veka, Norgesleker og SKI NM.

Junior NM Langrenn Nybygda

Junior NM i langrenn ble arrangert helga 8.-10. mars i Nybygda i Hedmark. God innsats og fine prestasjoner av Nordlandsutøverne.

Junior NM og NC i kombinert

Junior NM og Norgescup i kombinert ble arrangert i Mo i Rana helga 2.-3. mars. Mange gode prestasjoner og god innsats av utøverne. Vel gjennomført arrangement av Bossmo og Ytteren IL og Mo skilag, i samarbeid med Fageråsbakkene.

se flere nyheter