Ambassadører Paralangrenn

Paralangrenn har en gjeng flotte ambassadører som gjerne hører fra deg og som ønsker å bistå og hjelpe deg med spørsmål rundt det å drive med langrenn, sittende som stående

💥Hva er en ambassadør?
En ambassadør for oss er en person som har et sterkt engasjement for noe.
Ved å bli ambassadør for Paralangrenn påtar man seg en rolle og har et ønske å være med å bidra til å skape positiv oppmerksomhet rundt vår aktivitet, inspirere/motivere andre til å få gode opplevelser med langrenn.

💥Hva gjør en ambassadør?
Ambassadører for Paralangrenn vil gjennom deltagelse på breddesamlinger, møter med enkeltpersoner, interesseorganisasjoner, rehabiliteringsenheter etc. dele av sine egne erfaringer med langrennsidretten til andre i samme situasjon, gi tips og råd om trening, utstyr etc. Inspirere/motivere andre til å prøve ting som kanskje i utgangspunktet syntes å være umulig

💥Hvem er våre ambassadører?
Vi har en flott gjeng ambassadører, som alle er unike, engasjerte personer med mye egenerfaring som mer enn gjerne vil bruke denne til å hjelpe andre. De har ulike typer funksjonsnedsettelser og alder men til felles har de et ønsker å bidra og å motivere andre til å få glede av ski gjennom å dele sine erfaringer. De brenner for at andre skal få ta del i de samme positive opplevelsene de har fått gjennom deltagelse i idretten. Bidra til at flere blir aktive på vinterstid og oppleve at det faktisk kan være mye positivt med vinter, snø og kuldegrader.

Nedenfor ser finner du hele ambassadørteamet vårt, klikk på navnet til ambassadøren for å bli bedre kjent med vedkommende og få vite mer om hvorfor akkurat hun/han ønsket å bli vår ambassadør.

CHRISTINE FOSSAA UTNE

Bosted