Widerøe sportspriser

Skiforbundets kretser og klubber har mulighet til å benytte seg av Widerøes sportspriser og oppnå verdifulle fordeler i forbindelse med sin reisevirksomhet.

Vi ønsker å minne om de gode mulighetene som ordningen gir. Les mer i informasjonsskrivet under:

Med Widerøes sportspriser får alle særforbund og idrettslag tilknyttet Norges idrettsforbund (NIF) god rabatt på reiser til konkurranser, treningsleirer og møter i idrettssammenheng.
Med sportspriser trenger du ikke bekymre deg for unødvendig bortkastet tid, mye administrasjon og høye ekstrakostnader hvis forutsetningene for den planlagte reisen skulle endre seg.
Du står fritt til å endre både dato og tidspunkt så lenge det er plass i samme rabattklasse.

• Navneendring: Hvis du selv blir forhindret fra å reise, koster det ikke noe ekstra å endre navnet i billetten til en annen idrettsutøver som reiser i ditt sted.
• Refusjon: Widerøes sportspriser kan refunderes inntil 1 dag før avreise. Vanlige lavprisbilletter har ikke denne fordelen.
• Bagasje: I mange idretter er omfanget av personlig og felles lagutstyr betydelig. Normalt er maks. tillatt innsjekket bagasje for reise på vanlige lavprisbilletter 1 stk bagasje á 23 kg. Med sportspris fra Widerøe kan du sjekke inn hele 2 stk bagasje á 23 kg per person. 1 skipose med maksvekt 23 kg kan være en av de tillatte stk. bagasje.
• Rabattert pris: Nivået på våre sportspriser ligger godt under andre pristyper med tilsvarende fleksibilitet, og det er kun som medlem av idrettslag tilsluttet NIF for reise i idrettssammenheng at disse billettene kan benyttes.

Her kan du bestille Widerøes sportspriser og fylle ut obligatorisk egenerklæring