Søknad om skirenn sesongen 2022/2023

MERK! SportsAdmin forblir Norges Skiforbunds arrangementsverktøy for terminfestede skirenn også kommende sesong 2022-2023. Alle klubber som ønsker å arrangere skirenn kommende skisesongen bes legge inn søknad innen 15. september.

Informasjon fra Norges Skiforbund 06.09.2022:
Terminlisteløsningen til Norges Skiforbund vil for sesongen 2022-2023 fortsatt være via NIFs SportsAdmin. NIFs nye system iSonen vil bli benyttet fra 1. mai 2023.

iSonen er allerede blitt tatt i bruk i deler av organisasjonen, via ulike prosjekter og aktiviteten, men selve terminlisteløsningen for skirenn blir i SportsAdmin kommende sesong. Parallelt med overgangen 1. mai 2023 kommer Norges Skiforbund til å teste ut enkelte terminfestede arrangementer med iSonen i vinter.

Informasjon fra Nord-Trøndelag skikrets:
For klubber som har lagt inn rennsøknader i iSonen vil kretsadm. i skikretsen legge disse inn i SportAdmin for klubbene innen fristen (klubber kan selvsagt legge inn ny søknad selv om de ønsker).

Alle våre rennarrangører bes søke kommende sesongs terminfestede skirenn i SportsAdmin som tidligere år. Frist: 15. september 2022

BRUKERVEILEDNING FOR ARRANGEMENT I SPORTSADMIN

Det kan være lurt å se til de grenvise nasjonale terminlistene i NSF når en planlegger renn: