Skikretsens tilbud om innkvartering for junior sesongen 2019/2020

Norges Skiforbund viderefører fordelingsopplegget vedrørende innkvartering for skikretsene inneværende sesong for junior. Gjelder NC og NM-junior. Meld inn klubbens behov innen 29. september.

Norges Skiforbund viderefører siste sesong opplegg med innkvartering til NC-jr og NM-jr. Skikretsene får tildelt et antall senger på de aktuelle stedene:  Lygna, Holmenkollen og Beito. Antall tildelte sengeplasser er basert på erfaringstall fra tidligere sesonger.

Dette innebærer at NSF reserverer alle sengeplasser på arrangørstedet og fordeler på kretsene. Foreløpig fordelingsnøkkel er 1 leder pr. 3 utøvere. Dette er for å sikre at alle utøvere får overnatting nær stadion. Dersom det fortsatt er ledige senger når alle kretser har fått det de trenger, vil disse bli frigitt primo oktober - og vi kan prøve å få flere rom.

For å ha forutsigbarhet i behovet til klubbene ønsker vi tilbakemelding på antall utøvere, klubbledere/foresatte som dere trenger overnatting til via denne ordningen.

For å melde klubbens behov må det svares på denne KARTLEGGINGEN/PÅMELDINGEN

Vi ønsker at kun en person, oppmann el. lign, fra hver klubb responderer til oss. Svarfrist er satt til 29. september.

Spørsmål vedrørende dette kan sendes til skikretskontoret