Velkommen!

Skiklubbene Alsvåg IL, Sortland & Omegn Skiklubb, Melbo Idrettslag, Stokmarknes Idrettslag og KS Ski Lofoten ønsker alle velkommen til Nord-Norsk Mesterskap (NNM) i langrenn 18. – 20. mars 2022 på Stokmarknes.

For oppdatert informasjon se nyheter eller vår Facebookside eller bli med i én av våre WhatsApp-grupper:

Velg kun én gruppe, det blir distribuert samme informasjon til alle gruppene.

NNM 2022 Stokmarknes gruppe 1 (Ledig)

NNM 2022 Stokmarknes gruppe 2 (Ledig)

NNM 2022 Stokmarknes gruppe 3 (Ledig)

Arrangementet skal forgå på Stokmarknes Stadion, og i stor grad i de samme rammene som da vi arrangerte NNM i 2012.  Den gang var det Sortland, Melbo og Stokmarknes som samarbeidet om arrangementet. I år har vi også fått med oss klubber fra Øksnes kommune og Vågan kommune i Lofoten.

Klubbene har gode tradisjoner i skiløypene, og har gjennom årene fostret flere kretsmestre og nordnorske mestere. Flere av disse løperne har også hevdet seg godt i nasjonal sammenheng. Også i 1992 ble det arrangert NNM i Hadsel kommune, den gang var det klubbene Lekang, Melbu og Stokmarknes som stod som arrangør.

Vi håper arrangementet vil leve opp til forventingene fra både deltagerne og ledere som kommer til NNM i Vesterålen. arrangørklubbene har dyktige folk i arrangørstaben, og det blir lagt ned mange dugnadstimer innen mesterskapet er gjennomført.

Vi ønsker alle skivenner fra hele Nord-Norge hjertelig velkommen, og håper på fine og minnerike dager på Stokmarknes.

NNM komiteen
LoVe Langrenn