Smøreplasser NNM 2021

Smøreplassene er i utgangspunktet båser på 16 m2 (4 x 4 m) i Tianhallen (smøreplass størrelse kan tilpasses – oppgi annet behov ved bestilling). Tianallen har grunnbelysning og hver bås har tilgang til kontakt med 1 fas 16 A 230 V strøm. Tianhallen er plassert tett inntil oppvarming/glidtestområde og ca. 200 m fra start. Leie for smøreplass er kr 8 800,- (kr 550,- pr. m2) . Tidsfrister og øvrige vilkår oppdateres.

Åpningstider serviceområde i Tianhallen:

Torsdag 18. mars         kl 09:00 - 23:00

Fredag 19. mars          kl 07:00 - 23:00

Lørdag 20. mars          kl 07:00 - 23:00

Søndag 21. mars         kl 06:00 - 15:00

Plasser for egne vogner på oppstillingsplass (4 x 6 m) med tilgang på 1 fas 16 A 230 V strøm er rett ved Tianhallen. Leiepris for oppstillingsplass er kr 3 500,-

Er det eventuelle andre behov så spesifiser gjerne det på bestillingen så vil vi prøver å imøtekomme disse så langt dette lar seg gjøre.

Vi bygger smøreplasser og tilpasser oppstillingsplasser etter bestillinger som er kommet inn innen fristene som er gitt ovenfor.

Leietakere er ansvarlig for at skjøteledninger og elektrisk utstyr er uten feil som slår ut overspenningsvern og jordfeilbrytere.