Presse-info

Nedenfor følger praktisk informasjon for media under NM i Granåsen.

Akkreditering
Alle må søke om akkreditering.

Søknadsskjema: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdQ0ojLii6CgDnAr_70BOKgk_7s6M906nH4W2a03Fzi9rS8cQ/viewform

Frist: 22 mars

Grunnet begrensninger som følge av smittevernplanen vil kun representanter for redaktørstyrte medier kunne akkrediteres. Det vil være en begrensning på 4 akkrediteringer pr redaksjon.
I akkrediteringssøknaden vil du bli bedt om å angi hvilket dager du ønsker akkreditering til. Vi oppfordrer til at man ikke angir flere dager enn man skal være tilstede da det vil forhindre andre fra å få akkreditering.

Pressesenter i Granåsen
Pga smittesituasjonen, og for å begrense kontakt og opphold innendørs, ønsker vi i størst mulig grad å unngå ansamlinger innendørs (eksempelvis på et pressesenter). Hvis noen har spesielle behov som gjør det avgjørende med tilgang på arbeidsplass i Granåsen skal vi forsøke å tilrettelegge for det så langt det er praktisk mulig innenfor gjeldende smittevernsråd. Angi da dette i akkrediteringssøknaden.

Praktisk informasjon
All praktisk informasjon om rennprogram m.v. finnes her på hjemmesiden.

Praktiske spørsmål:
For praktiske spørsmål ta kontakt med lokal arrangør ved Elisabeth  Klæbo.

Mail: eklaebo@gmail.com

Mobil: +47 915 69 542