Påmelding individuelle øvelser

Det skal benyttes online påmelding via Min Idrett/SportsAdmin. Påmeldingsfrist er tirsdag 22. januar 2019.

Obs! Det er ingen etteranmeldinger! Vi gjør oppmerksom på at det er deltakerbegrensning i NM senior menn (langrenn), og viser til NSFs sesonginformasjon. Alle løpere i langrenn må være innmeldt på FIS-punktlista og ha underskrevet Athletes declaration. Etter at påmeldingsfristen har utløpt, vil påmeldingslistene bli lagt ut på våre hjemmesider for kontroll i løpet av fredag 25. januar. Korrigeringer må snarest meldes til vigdis@idrettsforbundet.no. Listene blir fjernet fra websiden kl. 24.00 søndag 27. januar. Korrigerte påmeldingslister blir lagt ut tirsdag 29. januar.

Påmeldinger til stafetter

Påmelding skal gjøres via SportsAdmin av klubbens ansvarlige for påmelding, med antatt lagoppstilling og startrekkefølge. Samme frister som i avsnittet over. Endelig lagoppstilling og startrekkefølge skal meldes til NM-kontoret i Grova, eller via e-post til vigdis@idrettsforbundet.no, senest innen lørdag 2. februar kl. 15.00. Klubbene informerer om hvem som er kontaktperson.

Skilisens

Løpere uten gyldig skilisens (sesonglisens) må løse engangslisens for hver start. Engangslisens koster kr 60,-for løpere under 25 år og kr 150,-for 26 år og eldre.

Startkontingent

Ifølge rennreglementet skal startkontingenten følge påmeldingen. Dette betyr at en påmelding ikke er gyldig før startkontingent er betalt. Startkontingent individuelt: kr 145,-pr. start. Startkontingent stafett: kr 435,-pr. lag. Startkontingent innbetales til bankkonto 4202.51.63510 innen tirsdag 22. januar 2019.