Overnatting

HOTELLET FOR LØPERE OG LEDERE

Trenger du overnatting i forbindelse med NM? Hamarregionen Reiseliv har en god oversikt over overnattingstilbudet. Nedenfor formidler vi også informasjon fra enkeltaktører.

Klikk her for Hamarregionen Reiselivs oversikt over hoteller og andre overnattingsbedrifter i nærheten.

Det er Scandic Ringsaker hotell (Olrud) som er løperhotellet under NM 2018, mens NRK og Skiforbundets folk bor på Scandic Hamar

Det er ikke utpekt et dedikert pressehotell i forbindelse med arrangementet, men både Clarion Collection Hotel Astoria og First Hotel Victoria har ledige rom.

Clarion Astoria:
Fordelaktige overnattingspriser, med frokost og kveldsmat inklusiv. Bestilling av rom gjøres via mail til lise.berg@choice.no eller mobil 95 13 50 11.
Les om hotellet her.

First Hotel Victoria:
Det er ledige rom til gode priser på First Hotel Victoria i Hamar sentrum, bestilling kan gjøres på telefon 62 02 55 00 eller via mail SiljeVictoria.Olsen@firsthotels.no.
Les om hotellet her.

Internat til leie 2 km fra Gåsbu

På Ormseter er det et nyoppusset internat til leie, med kort avstand til Gåsbu.

nternatet har 15 dobbeltrom og 4 tre-/firemannsrom. Alle rommene har egne bad. Det er et stort kjøkken i kjelleren med mulighet for sjølhushold. Det er i utgangspunktet ikke spisesal eller felles stue tilgjengelig, men det går an å finne en løsning for dette. Det er også mulig å tilrettelegge for innendørs smøring av ski.

Leiepris er 40 000 pluss mva for perioden 10.-14. januar. Dette tilbudet er forbeholdt idrettslag. Flere idrettslag kan gjerne gå sammen.

Kontaktperson: Trude Andersentrude.andersen@ormseter.no

Vikingskipet motell og vandrerhjem

Vikingskipet motell og vandrerhjem har ledige rom under NM.

Se mer her.