Morgendagens skiledere

Norges Skiforbund lanserer nå i samarbeid med Statoil Morgendagens helter prosjektet Morgendagens Skiledere.

Prosjektet er et 3 årig mentorprogram. De kandidatene som blir valgt til å være med i prosjektet vil få sin egen personlige mentor. Sammen med mentor vil kandidatene sette seg mål for sin leder- og trenerkarriere i skiidretten. Mentoren vil være en støtte for kandidaten, og vil bidra med sin erfaring, kunnskap og kompetanse. Målet med prosjektet er å få flere kvinnelige ledere og trenere på nasjonalt og internasjonalt nivå innen skiidretten.

Vi søker nå 25 kandidater til prosjektet, 20 tilknyttet skiforbundet og 5 fra øvrige særforbund. Er du kandidat fra en annen idrett tar du kontakt med ditt særforund for informasjon om søkeprosessen.

Som kandidat i prosjektet får du

• Ett 3-årig leder- og trenerutviklingsprogram med en personlig mentor som følger deg og coacher deg gjennom de tre årene
  • Tre samlinger hvert år med faglig og sosialt innhold
  • 4-6 samtaler gjennom året med din mentor
  • Mulighet for hospitering på ledermøter og skirenn som er relevant for din utvikling
  • Et utvidet nettverk av trenere og ledere•Dekket kostnader til reise og opphold for seminarer og hospitering

Sjekk ut hvem du kan få som mentor her. Du kan søke om opptak til prosjektet, fristen er 15. desember.
Søknadsskjema

Kontakt

Søkere kontaktes etter fristens utløp med info om videre prosess om utvelgelsen. Har du spørsmål til prosjektet, kan du ta kontakte med prosjektledelsen.

Ingvild Berg Prosjektleder og ansvarlig for ledereutvikling 95 11 15 85 ingvild.berg@skiforbundet.no
Brit Baldishol Ansvarlig for trenerutvikling 95 17 88 84 brit@skiforbundet.no
Tore Øvregård Prosjektmedlem 91 53 91 94 tore.ovregard@skiforbundet.no
Gro Eide  Prosjektmedlem 90 02 90 09 gro.eide@skiforbundet.no