Viktig info om Skirenn Natrudstilen

Informasjon vedrørende senior-renn på Natrudstilen 4-6.12 2020 - Region Midt-Norge.

På grunn av gjeldende smittevern situasjonen og Covid-19 blir også rennet på Lillehammer 4-6 desember 2020 redusert med hensyn til deltagelse. Det blir av smittevern myndighetene gitt anledning til å være samlet max 200 mennesker i forbindelse med arrangementet.
Dette fordeles på og deltagelse av løpere er basert på FIS punkter. Det er satt en grense i FIS poeng ut ifra FIS liste nr. 3 (26.11.) og det er bestemt at det ikke åpnes for ytterligere løpere, dette selv om kvotene på 85/50 ikke fylles opp.

• ●  50 dameløpere + inntil 5 løpere para FIS poeng distanse / sprint 148,99 / 239,99

• ●  85 herreløpere + inntil 5 løpere para FIS poeng distanse / sprint 89,99 / 204,99

• ●  55 støttefunksjoner fordelt på region, NSF og industri

Alle som skal være tilstede av de 200 må være påmeldte, løpere melder seg på selv på renn og krets melder på støttefunksjoner/voksne.
    Alle blir akkrediterte og blir registrert via en personlig Qr-kode.

Region Midt-Norge har fått ansvar på linje med helga på Beito og er tildelt støttepersoner for å serve løpere med skismøring. Disse skal organisere, ivareta og smøreski til alle løpere fra Nord-Trøndelag, Sør-Trøndelag og Møre og Romsdal skikretser.
    Regionslaget Team Elon Midt-Norge dekker nevnte kretser og skal benyttes som et regionalt likt tilbud til alle som er kvalifisert til å stille til start.

Trener på Team Elon Midt-Norge Kristian Skrødal ivaretar det sportslige opplegget for alle løpere. Smøresjef på Team Elon Midt-Norge Jonas Flaat styrer alt av skismøring sammen med sitt smøreteam.

Regionslaget stiller med alt av skismurning og det organiserte opplegget skal benyttes likt av alle. Den enkelte løper skal selv velge sine skipar og sørge for å ha dialog med smøreteamet gjennom helga. Løperne vil få info også gjennom WhatsApp som lages for helga.
    Det vil bli fakturert en kostpris pr. skipar som preppes gjennom helga og dette gjelder for alle som deltar fra Midt-Norge og som er påmeldt det regionale opplegget. Smøreteamet til NSF vil stå for testing gjennom helga.

Vi trenger PÅMELDING med navn og telefonnummerfra løpere som skal ha smurt ski for å kunne planlegge arbeidet, FRISTfor påmelding settes til mandag 30. november kl. 14.00på

e-post til Kristian Skrødal skrodal@hotmail.com. den enkelte løpere etter påmelding.

Knut Erling Flataker 911 12 177
Team Elon Midt-Norge

Praktiske detaljer rundt skiprepp blir formidlet

https://www.skiforbundet.no/lillehammer https://www.skiforbundet.no/langrenn/terminliste/arrangement2/?eid=364896#30554403405961