FIS-listen Alpint

Det er tid for innmelding og evt. utmelding fra FIS-listen i Alpint. Nye løpere som skal kjøre FIS-renn må sende inn Athletes Declaration-skjema til skikretskontoret. Se gjerne listen over alpinister på FIS listen fra din klubb. Frist for tilbakemelding er 30 september.

Følgende løpere må meldes inn/ være innmeldt til FIS-listen:

• SENIORLØPERE og JUNIORLØPERE (fra klasse 17 år) som deltar i FIS-renn kommende skisesong.

Løpere som skal delta i overnevte renn, må ha undertegnet  egenerklæring/Athletes Declaration .  De som tidligere er meldt inn i FIS-systemet og dermed har undertegnet Athletes Declaration, trenger ikke gjøre dette på nytt.

NB: Nye løpere som ikke har undertegnet Athletes Declaration, må gjøre det og sende skjemaet til skikretsen ved innmelding. Ingen løpere blir påmeldt FIS-listen uten å ha undertegnet erklæringen. Løpere under 18 år, må ha foreldres/foresattes underskrift.
Husk å skrive på ”engelsk måte” ( ikke æ,ø,å). NM senior stafett/teamsprint er ikke FIS-renn.

Innmelding:

Ta utg. pkt. i listen over MRSK-utøvere under, og gi individuell eller klubbvis  tilbakemelding på mail innen 30 september til  moreogromsdal@skiforbundet.no :

• Løpere som skal strykes fra listen.
  • Nye løpere (PS! Husk å sende inn AD-skjema)
  • Endringer på utøvere, navn, klubb etc.

PS: Løpere som allerede er oppført på FIS-listen, og som fortsatt vil stå der, trenger ikke melde inn noen beskjed.

Lastname Firstname Gender Nationcode Skiclub Strykninger 2023
TVERGROV Jenny Kristin W NOR Oersta IL
AAMBAKK Eirik Rekkedal M NOR Oerstad Il
AAMBAKK Sondre Rekkedal M NOR Oerstad Il
STRANDEN Mathea W NOR Oerstad IL
SLETTALOEKKEN Joergen M NOR Rauma Alpin
STAURSET Isak M NOR Rauma Alpin
STAURSET Iver M NOR Rauma Alpin
NORD Henrik M NOR Rauma Alpinklubb
GROENNINGSAETER Solveig W NOR Rauma Alpinklubb
MOWINCKEL Ragnhild W NOR Sp.Kl. Rival
FOSS-SOLEVAAG Sebastian M NOR Spjelkavik IL
AANDAL Marthe Toesse W NOR Spjelkavik Il

MOLVAER Marie Waage W NOR Spjelkavik IL
HAGEN Jonas Hole M NOR Stranda IL
STOKKEREIT Aurora W NOR Stranda IL

NYE LØPERE         Levert AD
MYKING Ingrid W NOR Stranda IL OK

Egenerklæringsskjema for nye løpere  (Athletes Declaration) sendes til Møre og Romsdal skikrets  innen 30. september  skannet pr. e-post. (Samme e-post adresse som over.)

Prisen for innmelding på FIS-lista vil for kommende sesong være ca. kr. 600,- pr. løper. NSF dekker for løpere på sentrale landslag. Skikretsen sender samlet oversikt til Norges Skiforbund og forskutterer avgiften ovenfor NSF. Skikretsen viderefakturerer klubbene i ettertid når vi mottar faktura fra Skiforbundet.

Klubben  har ansvar for å melde inn til skikretsen hvilke løpere som skal innmeldes, hvem som skal strykes og hvem som skal bli stående på lista. Løperne må derfor sørge for innmelding og utmelding via klubben - evt. informere klubben sin. Dersom vi ikke hører noe, går vi ut i fra at det ikke skal gjøres noen endringer for klubben, og det vil bli fakturert for sesongen 2022-23.