Norges Cup - Langrenn

Mange sterke prestasjoner igjen av våre langrennsløpere under NC Steinkjer og NC Jr. Meråker i helgen. I fredagens Sprintrenn i Steinkjer kom både Lone L. Øvrebust og Mikkel W. Gautvik til finaleheatene. Linus Engdahl, Karsten Andrè Vestad, Iver Hole - og flere andre juniorer imponerte også med sterke resultater, Gratulerer!

"Sterke resultater i dag også. I klasser med over 200 løparar vart Karsten nr 34 i senior og med det nr 10 i u23. Iver Hole gjekk eit nytt topp renn i 19-20 med 21. plass. Sterkt! I samme klasse blei Sander nr 47 og fekk med det NC poeng. Lone gjekk eit godt klassisk renn og vart nr 26 i 19-20."

"Yngre junior er samla til norgescup i Meråker. Beste resultat så langt er 17 og 21 plass til Linus, Laurits fekk 42 plass i dag, og er med og samlar poeng i cupen. Elles god gjennomføring også av Julie, Einar og Tobias."

"Dei eldste juniorane og senior avslutta helga i Steinkjer med fristil distanse. Sander Engdahl gjekk meget sterkt og vart nr 21 😎 Sterke renn også av Karsten Andre nr 22, Iver nr 39 og Lone nr 27"

"Flott dag i Meråker søndag, 10 plass til Linus, 27 til Laurits, elles knall innsats på siste dagen her."

Program og informasjon om Equinor NC Meråker/ Steinkjer:

Arrangement(2) (skiforbundet.no)   (Senior og 19-20 år)

I Meråker deltar fra MRSK:

• Julie Drønnesund, Enblem IL
  • Tobias Reite, Emblem IL
  • Einar Gautvik, Molde og Omegn IF
  • Linus Engdahl, Torvikbukt IL
  • Eskil Engdahl, Vind IL
  • Laurits Glomnes, Valldal IL

I Steinkjer deltar:

• Lone Lorgen Øvrebust, Stordal IL
  • Kristine Hjellbakk Hole, Lillehammer Skiklubb
  • Karsten Andrè Vestad, Molde og Omegn IF
  • Mikkel Gautvik, Molde og Omegn IF
  • Iver Hole, Åndalsnes IF
  • Iver Nås, Eide IL
  • Sander Engdahl, Torvikbukt IL

I Meråker er Jan Erik Westerås vår Hovedleder

I Steinkjer er Pål Bjørn Øvrebust Hovedleder.