Utstyr til artig skiaktivitet!

Økt rekruttering - flere glade skiutøvere, er et av satsingsområdene for skikretsen i vinter. Alle klubbene - i alle grenene - inviteres til å delta i "prosjektet". Hvis noen ønsker hjelp av en trener/ instruktør for impulser/ et kort kurs, så ta kontakt med skikretskontoret. "Utstyrspakke" for skileik etc. er også mulig å låne/ motta gratis for klubber - litt avhengig av interessen for "prosjektet" vårt.

Målet er å rekruttere enda flere barn til skiklubbene - og i alle skigrenene våre!

Benytt klubbtreningene, evt. Klubbrenn og/ eller Telenorkarusell-renn til variert og morsom skiaktivitet. Momenter som kuler, hopp, doserte svinger, portaler mm, gir variasjon, økt læring, motivasjon, mestring - og økt skiglede :)

Og legge gjerne inn noe sosialt - og miljøbyggende, hvis Korona-restriksjonene tillater dette.

Mange av skiklubbene i kretsen har hvert år svært gode tilbud til barn og unge i egen klubb. Andre klubber har utfordringer med å få til et godt tilbud. Vi tenker at dette "tilbudet" skal være tilgjengelig for alle medlemsklubbene våre.

Ønsker din klubb en trener/ instruktør en kveld, eller ønsker dere å motta (evt. låne) en Utstyrspakke fra skikretsen, så kontakt skikretskontoret v/ Stig