De tråkker til for Stikk Ut Ski!

Stikk UT! Ski er i full gang, og på nesten en måned er det registrert opp mot 12 000 skiturer denne vinteren. Det har vært en veldig fin periode med stabilt vintervær. Vi ønsker å rette en «STOR TAKK» til alle våre løypekjørere i idrettslag/ kommuner/ løypelag/ skisentre, som preparerer alle de fantastiske fine skiløypene rundt om i hele fylket!

Det er mange dyktige frivillige fra bl.a. 45 skiklubber, som legger ned en stor innsats for at vi skal få flotte skiopplevelser hver dag og hver helg, uke etter uke! Takk for innsatsen!

Nå må vi bare håpe på påfyll av snø når Gyda-uværet gir seg», slik at vi igjen kan nyte de fine skiløypene! Tips til fine skiturer nær deg finner du på stikkut.no og i Stikk UT!-appen.

Nytt i år er at du kan registrere kodene i Stikk UT!-appen i tillegg til stikkut.no. Når du starter turen kan du åpne appen og de Stikk UT! Ski-postene du passerer legger seg inn automatisk og du kan regisrere de når du ønsker.

nif-epi04, 04