Terminlisten Langrenn og Turrenn

Her finner dere Langrennskomiteens utkast til terminliste i M&R skikrets. Terminlisten vedtas på Høstmøtet til langrenn senere i høst. Siste nytt fra NSF-Langrenn er at både Hovedlandsrennet og Norgescupen for juniorer må avlyses pga. koronaen. Klikk for mer informasjon.

Terminliste MRSKL 2020-21. Utkast 13.10.2020.pdf

Informasjon vedr. når vi skal ha vårt Langrenns-høstmøte kommer snart.

Høstmøtet til NSF-Langrenn (13.10.) informerte om bl.a. at Hovedlandsrennet for 15-16 år til vinteren blir avlyst. Også Ungdommens Holmenkollrenn og Kong Haralds Ungdomsstafett er svært usikre, men her er det arrangørene som vil komme med endelig informasjon.

Norgescupen for Juniorer avlyses også. NM Junior vil bli arrangert, og blir arrangert over to helger (en fordeling av juniorklassene). Når - og hvor disse to helgene blir er ikke avklart enda. Det er mulig at ikke alle som ønsker det kan få delta under NM jr. - selv etter denne splittingen pga antall deltagere i juniorklassene i forhold til korona-bestemmelsene. Mer informasjon om dette vil NSF-Langrenn komme tilbake til.

Det samme gjelder VM Jr.-mønstringsrenn. Her vil også NSF-Langrenn komme tilbake med mere informasjon.

Norgescupen for seniorer går som planlagt, og det blir også Scandinavisk Cup.

NSF Langrenn legger ut oppdatert terminliste og sesong-informasjon på sin hjemmeside under "Skirenn" ganske snart.

Langrennskomiteen vår i skikretsen er allerede i gang med å se på evt. alternativer for renn/ cuper for våre juniorer. f.eks. i samarbeid med våre nabo-skikretser.

NIF-EPI02, 02
NTB