Temakveld med "Sunn Idrett" i Molde og Stranda.

Stort oppmøte i Molde i går kveld under temakvelden om "Spis smartere" og "Viktigheten av god søvn". "Sunn Idrett" og Folkehelsekoordinator fra Ålesund kommune holdt foredragene. Onsdag var "Sunn Idrett" i Stranda, og holdt foredrag for Idrettselevene ved Stranda vg.skole, og for alle klubbene på kveldstid.

Har du lyst til å få enda mer energi og overskudd til både trening, skole og andre aktiviteter? Vet du om du gir kroppen riktig drivstoff? Vil du forstå bedre hvordan både kosthold, vekst og utvikling påvirker idrettsprestasjoner? Ønsker du tips om hvordan skape matglede og trivsel rundt mat? Vil du vite mer om viktigheten av nok og god søvn? Da er denne temakvelden noe for deg.

Til utøvere, foresatte, trenere, ledere og andre interesserte  i idrettslag

Skikretsen - sammen med M&R Idrettskrets m.fl. inviterer til to temakvelder med "Sunn Idrett". les mere under - og se linker til hjemmesiden til M&R Idrettskrets for påmelding.

Tirsdag 28. mai, kommer «Sunn Idrett» til Molde for å snakke om kosthold, sammen med folkehelsekoordinator fra Ålesund kommune, som skal snakke om søvn.

Målgruppe er utøvere fra 13 år og oppover, foresatte, trenere, ledere og andre interesserte. Temakvelden varer fra 18.00-20.00 (Molde vg.skole)

For utøvere under 15 år ber vi om at også foresatt deltar, men gjerne når det gjelder utøvere over 15 år også (husk at da må begge melde seg på).

Arrangør er Møre og Romsdal idrettskrets i samarbeid med Møre og Romsdal Skikrets, Norsk Friidrett Møre og Romsdal, Nordmøre og Romsdal fotballkrets og Molde idrettsråd. Temakvelden er gratis.

Onsdag 29. mai, kommer «Sunn Idrett» Stranda kommune.

Målgruppe er utøvere fra 13 år og oppover, foresatte, trenere, ledere og andre interesserte. Temakvelden varer fra 18.00-20.00 ( Stranda ungdomsskole, Auditoriet)

Program for kvelden med link til påmelding, finner dere på M&R Idrettskrets sin hjemmeside: Temakveld - Stranda

Arrangør er Stranda IL, i samarbeid med Møre og Romsdal Skikrets og Møre og Romsdal idrettskrets. Temakvelden er gratis.

Hjertelig Velkommen!

NIF-EPI03, 03