FIS Youth Cup

Seier til Johan Fredriksen Orset, Torvikbukt IL under FIS Youth Cup i Granåsen i Trondheim tirsdag, og 2 plass onsdag! Gratulerer! FIS Youth Cup samler de beste 14-15 åringene i verden, så dette er en rå-sterke prestasjoner, Gratulerer!

Klasser:
Klasse I gutter og jenter: Født 2003, 2004, 2005
Klasse II jenter: 2002 og eldre

Klasse II gutter: 2000, 2001, 2002

Team Norway

Det praktiske rundt konkurransene vil foregå som et vanlig nasjonalt renn. Det vil si at løperne følger opplegg til team/klubb, både når det gjelder smøring av ski, og trenervirksomhet under selve konkurransen. Vi forsøker likevel å koordinere dette, slik at de som har behov for assistanse på trenerbiten eller til å smøre ski, får det.

Norge vil ha to ansvarlige som blir hovedledere før og under konkurransene samt medhjelpere rundt det praktiske underveis. Oppgavene her blir å hente startnummer, holde kveldsmøter, samt være et kontaktpunkt med trenere.

Selv om dette blir organisert som en vanlig nasjonal konkurranse fra Norges Skiforbunds side, ser arrangøren på alle deltagerne som en del av det norske landslaget. Derfor blir påmelding, henting av startnummer gjort av en av våre ledere.

Antall deltagere:

Det er fra FIS sin side gitt mulighet for åpen deltagelse fra Norge innenfor de nevnte aldersgruppene.

PROGRAM YOUTH CUP

NIF-EPI02, 02