Rekruttering

Rekrutteringsarbeidet i Agder og Rogaland drives frem av vår skiklubbutvikler Henning Wiig. Kontakt Henning for å få fart på aktiviteten i klubben din

Henning har en særlig vekt på aldersgruppa 6-12 år og ikke minst på klubber som trenger en ny giv. Hans viktigste oppgave er å besøke klubber og miljøer for å bistå med ulike typer kurs, erfaringsutveksling og aktiviteter. Samtidig er han selvsagt åpen for alle typer innspill og ønsker fra klubbene.

LES MER OM REKRUTTERINGSARBEIDET I NSF

Henning er også et bindeledd mellom klubber, kretsen, Skiforbundet og Norges idrettsforbund, både på krets og sentralt nivå. Det betyr at en henvendelse gjerne kan bli rettet videre til kompetansepersoner lenger opp i systemet dersom det er nødvendig.

Vi minner også rekrutteringstak som Telenorkarusellen og Skisprell. Lurer dere på hvordan dere skal melde dere inn i en klubb i ditt nærområde og hva slags skiaktivitet disse bedriver? Sjekk ut innmeldingsiden til Idrettsforbundet https://medlemskap.nif.no/

Klubber som ønsker skiklubbutvikleren på besøk, har spørsmål eller innspill, kontakt oss:

Henning Wiif tlf. 90080045 epost: henning.wiig@skiforbundet.no