Løypeseminar 8.-10. november

I samarbeid med Skiforeningen ønsker vi velkommen til Løypeseminar på Beitostølen 8.-10. november på Beitostølen.

Det er klart for Norges Skiforbunds årlige seminar for løypekjørere og andre anleggsinteresserte. I fjor ble seminaret arrangert som et webinar på grunn av Covid-19, men i år ønsker vi igjen velkommen til et fysisk seminar.

Vi vil vise fram det nyeste av tråkkemaskiner, presentere mange spennende temaer og ikke minst ha de gode samtalene. Løypeseminaret passer både for deg som kjører løyper, deg som administrerer løypelag og jobber med finansiering av løypekjøringen. Det er allerede begynt å komme inn påmeldinger, så vi anbefaler deg å reservere plass så snart som mulig. Vi har kun 80 plasser tilgjengelige.

Faglig arrangør er Norges Skiforbund, Skiforeningen, Antra og Owren.

Her finner du informasjon og påmeldingsskjema til årets løypeseminar på Beitostølen 8.-10. november.

nif-epi04, 04