Satser videre på langrenn
Happybytes satser videre på langrenn - og profiler som får folk til å smile.
Mobilselskapet Happybytes forlenger avtalen som strategisk samarbeidspartner med Norges Skiforbund Langrenn, og inngår samtidig tettere samarbeid med langrennsløperne Kristin Austgulen Fosnæs og Jan Thomas Jenssen, to utøvere som leverer både i og utenfor sporet.
Etter to år som sponsor av langrennslandslaget, starter Happybytes nå en ny periode med større innholdsfokus og tydeligere profil-samarbeid.
Skiforbundet Langrenn er svært godt fornøyde med at Happybytes er med videre.
– Vi står foran en spennende OL-sesong, og vi er ikke tvil om at dette blir en god avtale for begge parter, sier Cathrine Instebø, daglig leder Skiforbundet Langrenn.
- Vi liker å jobbe med folk som får andre til å smile - både på og utenfor arenaen. Kristin og Jan Thomas passer perfekt inn i Happybytes-universet. De er ekte, engasjerte og får folk til å smile, sier Andreas Nygaard, markedsdirektør i Happybytes.
I tillegg til å støtte eliteløperne, ønsker Happybytes å bidra til breddeidretten innen langrenn.
– Vi lanserer nå et ambassadørprogram med målsetning om å gi noe tilbake til breddeidretten innen langrenn. Klubber som ønsker å delta får muligheten til å fylle på klubbkassen med en fast sum per kunde de rekrutterer, uttaler Nygaard.
- Vi vet at mange idrettslag trenger bidrag til klubbkassa. Dette er en enkel måte å gi noe tilbake på - samtidig som folk får bedre og billigere mobilabonnement, sier Nygaard.
– Vi gleder oss over at Happybytes ikke bare støtter eliteløperne, men også breddeidretten. Det å kunne kombinere profesjonell satsing med konkrete bidrag til klubbene ute i landet, gir et ekstra løft for hele langrennsfamilien, sier Instebø
Happybytes tilbyr Telenor-dekning, svært konkurransedyktige priser og markedets mest fleksible abonnementsløsninger.
– Vi er stolte av å kunne tilby Skiforbundet Langrenn mobiltjenester av høy kvalitet, med inkludert sikkerhet til markedsledende priser. Anslått besparelse da vi inngikk forrige avtale var cirka 400.000 i året ved å bytte leverandør, sier Kjetil Kristensen, CEO hos Happybytes.