Trener-3 2024

Norges Skiforbund, langrenn vil også i 2024/25 arrangere trener 3-kurs. Kurset vil ha oppstart i august, og vil bestå av 2 helgesamlinger med topp kvalifiserte forelesere.

Norges Skiforbund, langrenn vil også i 2024/25 arrangere trener 3-kurs.
Kurset vil ha oppstart i august, og vil bestå av 2 helgesamlinger, samt en leveranse i form av oppgaveskriving gjennom sesongen.

1. Lillehammer 8.-11. august, hvor vi vil kjøre noe av innholdet sammen med Norges skiskytterforbund
2. Fellessamling på tvers av idretter i regi av NIF/Olympiatoppen på Ullevål 13.-15. september.
3. I tillegg vil det gjennom kurset være krav til leveranse i form av en oppgave.

Målgruppen for kurset er de som har tatt trener 2-kurs tidligere.
Det kan åpnes for deltagelse for trenere med tilsvarende kompetanse.
Tilsvarende kompetanse kan eksempelvis være erfaring fra junior-/seniornivå som utøver, og/eller annen relevant idrettsfaglig utdanning eller trenererfaring.
Deltakerne bør til daglig være trenere for junior-/seniorutøvere.
Vi vil komme tilbake med mer informasjon om program, priser og påmelding i løpet av mai. Vennligst ta kontakt med pal.rise@skiforbundet.no hvis dere lurer på noe knyttet til trener 3.