
Langrennslandslaget goes Happybytes
Skiforbundet langrenn har signert avtale med mobilselskapet Happybytes som strategisk partner. Avtaletiden er på to år og går til etter VM i Trondheim 2025.
Bilde for nedlasning til fri bruk.
Avtalen med Happybytes bidrar med direkte inntekter til langrenn. I tillegg gir den strategiske partneren langrenns medarbeidere fri bruk av mobilen, en kostnadsreduksjon på ca 400.000 kr årlig.
– Med sterkt kostnadsfokus i langrenn blir Happybytes et viktig tilskudd til vårt lag av strategiske partnere, sier kommersiell leder Peder Nævestad i Skiforbundet langrenn. - Happybytes har som målsetting å være billigst på totalen. Det passer mobilkommunikasjonsaktiviteten til våre medarbeidere bra, med deling av informasjon både hjemme i Norge og på tvers av internasjonale landegrenser.
– Norges beste dekning og de beste prisene, sammen med verdens beste langrennsløpere, er uten tvil en svært god match, sier Happybytes-sjef Thomas Sandaker. - I en krevende økonomisk tid er det ikke bare den jevne nordmann som har behov for å spare penger på mobilregningen, men naturlig nok også de som tilbringer store deler av året på reise. Vi er stolte av å kunne bidra til både bedre økonomi og gode mobiltjenester for langrennslandslaget.