Norges Cup Equinor

Parkering

Nyttig informasjon om plassering og betaling

PARKERING LØRDAG

Fra lørdag morgen vil alle biler bli dirigert til ledig parkeringsområde.  Følg skilting og lytt til våre funksjonærer som dirigerer til ledig parkeringsområde.

Vi rigger parkering for ca 1.200 biler hver dag. Mange biler vil komme til parkering samtidig med at andre skal ut. Det betyr at det kan bli noe kø og venting. Vi oppfordrer dere til å være ute i god tid, og at dere har forhåndsbetalt parkering på VIPPS  nr. 547257.

Pris for parkering:

• En dag kr 100
  • Fire dager kr 350

Betaler du med med VIPPS 547257 før du kommer, er det bare å vise kvittering på telefonen til parkeringsvakten.

Husk å legge P-beviset synlig i bilen.

Smørebiler/bobiler kjører direkte til smørefasilitetene og får utdelt parkeringsbevis der.

Det er ikke parkering ved selve Konnerudhallen under Equinor Norges Cup!

Vi har 4 parkeringsområder - se vedlagt kart.

Ankomst fra sør (Vestfold/Telemark):  Kjør av E-18 ved Sande Nord. Kjør ca 500 meter mot Sande og ta til venstre i første kryss. Deretter kjører dere til dere kommer til en rundkjøring. Ta til venstre (over motorveien) og følg veien til Skoger kirke. Ta til venstre og følg skilt til Konnerud. Parker på plass P-4. (Jarlsbergveien 121B, 3032 Drammen)

Ankomst fra Drammen: Følg skilt til Konnerud fra Strømsø (kjør over motorveibroen og følg Bjørnstjerne Bjørnsonsgate til rundkjøring hvor det er skiltet til Konnerud). Kjør ca. 7km fra sentrum til toppen av Konnerud (se etter skilt på høyre side v/Konnerud Rør), ta av til høyre og ned Bernåsbakken til rundkjøringen. Kjør rett frem i rundkjøringen og fortsett til du kommer til parkeringsplassene i Jarlsbergveien.

Alternativ vei ved ankomst fra Drammen:Følg skilt til Konnerud fra Strømsø (kjør over motorvei broen og følg Bjørnstjerne Bjørnsonsgate til rundkjøring hvor det er skiltet til Konnerud). Kjøre ca. 7,5 km forbi CircleK, fortsett å følge denne veien til du kommer til Jarlsbergveien (høyre side) hvor det står skilt merket «Parkering NC».

Ankomst fra Øvre Buskerud: Ta av til Mjøndalen fra E134 rett etter passering Mjøndalen. Kjør under jernbanebroen og ta til venstre i rundkjøringen og så til høyre i neste rundkjøring. Følg veien til Konnerud i ca. 11 km til du kommer til rundkjøring (Gramsborgveien/Jarlsbergveien) hvor du tar til høyre og følger skilt merket «Parkering NC» (Jarlsbergveien).

Det foregår veiarbeider i Gramsborgveien, som er en av veiene inn mot stadion når man kommer fra Drammen. Her er det lysregulert og noe ventetid må beregnes.