Kombinertlandslaget samarbeider med Fuel of Norway innen sportsernæring.

Kombinertlandslaget inngår avtale med Fuel of Norway

Verdens beste kombinertløpere velger Fuel of Norway som samarbeidspartner innen sportsernæring.

Kombinertlandslaget går inn i VM-sesongen vel vitende om at om vi har sikret oss en norsk samarbeidspartner innen gels, sportsdrikke og energibarer.

– Vi ser fram til å jobbe tett med Fuel of Norway. Dette samarbeidet vil helt klart være med å bedre og optimalisere prestasjonene våre under både trening og konkurranser. Det er veldig gledelig at vi kan samarbeide med en norsk partner, hvor vi har korte linjer og en gjensidig lyst om å bli best, sier sportssjef i NSF kombinert, Ivar Stuan.

Landslagsutøverne er allerede i gang med å bruke produktene fra Fuel of Norway.

– Jeg liker produktene til Fuel of Norway veldig godt. Spesielt sportsdrikken med solbærsmak er raskt blitt en favoritt. Jeg foretrekker nemlig solbærsaft på lange treningsøkter, så den er midt i blinken. Det er ingen tvil om at her har kombinertlandslaget fått en viktig partner i VM-sesongen, sier Marte Leinan Lund.

Sportsernæringen fra Fuel of Norway har vært på markedet siden 2019:

• Fuel er utviklet sammen med de mest dedikerte utøverne og fagmiljøene i Norge
  • Fuel er nøye sammensatt for å optimalisere effekten
  • Fuel er 100 prosent naturlig og er derfor bedre for utøveren

– Fuel of Norway ønsker alltid å bli bedre og da må vi samarbeide med de beste. Vårt samarbeid med kombinert vil gi oss et godt innblikk i en sammensatt idrett som krever ulike egenskaper. Sammen skal vi sørge for at guttene og jentene har de beste forutsetningene også på ernæringen. Vi gleder oss til å ta fatt på jobben, sier daglig leder i Fuel of Norway, Morten Andresen.

Selskapet har sin base på Hvervenmoen i Hønefoss.

Kontaktpersoner:
Ivar Stuan, sportssjef kombinert i Norges Skiforbund – mobil 922 54 599
Morten Andresen, daglig leder i Fuel of Norway – mobil 917 34 771

FOTO: Marte Leinan Lund er veldig fornøyd med Fuel of Norway.