Daglig leder i Auto Plan, Tormod Kvam (t.v.). Her sammen med sportssjef Ivar Stuan. Avtalen ble signert på Lillehammer i dag i forbindelse med helgas kombinertkonkurranser. Bak fra venstre: Gyda Westvold Hansen, Espen Andersen og Marte Leinan Lund. Bak fra venstre: Jarl Magnus Riiber, Mari Leinan Lund, Jørgen Graabak og Espen Bjørnstad.

Fortsetter til 2025

Auto Plan signerte i dag en ny samarbeidsavtale med Norges Skiforbund Kombinert frem til over VM i Trondheim 2025.

Auto Plan har siden høsten 2015 vært kombinerts samarbeidspartner på bil. Partene har nå signert en ny fireårsavtale frem til våren 2025.

– Vi ser på dette som en langsiktig investering, og merker at vi får mer og mer ut av samarbeidet med Skiforbundet som kombinertlandslaget legger til rette for. I forbindelse med at vi nå har byttet logo og har ny identitet, så tenker vi langsiktig og det blir veldig spennende for oss å være med reisen frem til VM i Trondheim 2025, forteller daglig leder i Auto Plan, Tormod Kvam.

Sportssjef i Kombinert, Ivar Stuan, er veldig fornøyd med å ha Auto Plan på laget videre.
– Auto Plan har vært med kombinert i seks år nå. De vil fortsette med å utnytte kombinertlandslagets gode renomme og høyde markedsverdi i sin markedsføring i tillegg til at nettverket rundt kombinert har gitt business de siste årene. Dette ønsker vi å løfte videre, forteller Stuan.

Hvorfor vi i kombinert vil knytte oss opp mot AutoPlan?
– Dette er et spennende selskap med flinke folk og super service rundt biladministrasjon. For oss er avtalen gull verdt ettersom den dekker opp våre behov for lagsbiler for begge landslag, både kvinner og menn. Auto Plan har som Helgeland Kraft signert opp for 4 år med blikket mot VM på hjemmebane, vi jobber også med etablerte og nye sponsorer også mot VM 2025.

Fakta
Autoplan AS ble etablert september 1999 og holder til i nye lokaler i Løten. Deres virksomhet omfatter forretningsområder innen blant annet administrasjon og leasing av kjøretøy mot bedriftsmarkedet, både offentlig og privat sektor, samt bruktbilutsalg. Autoplan har i dag i 45 ansatte lokalisert i Løten. Selskapet omsatte i 2020 for ca. 1. Milliard NOK.
Autoplan er et selskap i Sulland Gruppen - en av Norges største bilforhandlervirksomheter.

Les mer om selskapet på autoplan.no

nif-epi04, 04