Youth Cup 2020 - Knyken

Påmelding, overnatting og informasjon Youth Cup Knyken 14.-16. februar.

Det nærmer seg Youth Cup i Knyken. Det blir hopping i HS 75 og langrenn på 3 km og 4,5 km.

Klasser:
Youth 1 gutter og jenter: 2005-2007

Youth 11 gutter og jenter: 2002-2004

Team Norway

Det praktiske rundt konkurransene vil foregå som et vanlig nasjonalt renn. Det vil si at løperne følger opplegg til team/klubb, både når det gjelder smøring av ski, og trenervirksomhet under selve konkurransen. Vi forsøker likevel å koordinere dette, slik at de som har behov for assistanse på trenerbiten eller til å smøre ski, får det.

Selv om dette blir organisert som en vanlig nasjonal konkurranse fra Norges Skiforbunds side, ser arrangøren på alle deltagerne som en del av det norske landslaget. Derfor blir påmelding, henting av startnummer gjort av NSF Kombinert

Roar Eggen og Linda Svendsrud fra Kombinertkomiteen vil være hovedledere før og under konkurransene, samt medhjelpere rundt det praktiske underveis (Roar kun fredag). Oppgavene her blir å hente startnummer, holde kveldsmøter, samt være et kontaktpunkt med trenere. Håper også at flere foreldre kan hjelpe til underveis i arrangementet.

Linda Svendsrud:

Mail: svendsrud.linda@outlook.com

Mobil: 95949294

Roar Eggen:

Mail: roaeg@trondelagfylke.no

Mobil: 95262296

Antall deltagere:

Det er fra FIS sin side gitt mulighet for åpen deltagelse fra Norge innenfor de nevnte aldersgruppene.

Påmelding til konkurransene:

Påmelding sendes til janchristian.bjorn@skiforbundet.no

PS: Må inneholde:

-       Navn

-       Fullt fødselsdato: xx.xx.xxxx

-       Klubb

-       Klesstørrelse

Overnatting og logistikk:

Alle booker egen overnatting.

Alt 1)

Knyken Skisenter - 30 sengeplasser til Norge i skisenteret – førstemann til mølla. Prøver å få inn så mange som mulig der.

Kost og losji i Knyken Skisenter – «Hotel Cæsar»

Pris: 700 kr pr døgn (overnatting, frokost, lunsj, middag og kveldsmat – ta med eget håndkle)

Booking: daglig.leder@orkdal-il.no

Alt 2)