Grasrot-trenerkurs med Marit Bjørgen

Hordaland Skikrets og Norges Skiforbund, i samarbeid med Norsk Tipping, inviterer til kurset Grasrottrener på Totland i Bergen onsdag 9. mars. Marit Bjørgen kjem som ein av instruktørane.

Målet med kurset er å utdanne Grasrottrenere som kan tilrettelegge og skape skiaktivitet for de som skal lære å gå på ski: https://www.ski-tv.no/hva-er-grasrottrenerkursetmov

STaD:

Totland skistadion, Fanahytten, Bergen

TID:

Onsdag 9. mars, kl. 17.30-21.30

MÅLGRUPPE:

Kurset egnar seg godt for trenarar, allidrettstrenarar, barnehageatilsette, lærarar og foreldre som ynskjer å jobbe for å skape skiglede og drive skiopplæring på en entusiastisk måte.

Grasrottrener er eit sjølvstendig kurs, men vil også inngå som en del av NSFs trenerløype.

OPPBYGGING OG GJENNOMFØRING AV KURSET:

Kurset er lagt opp med 4 timer praktisk jobbing ute på ski, og resten er lagt opp som teori.
Den praktiske gjennomføringen er lagt opp med ein kurslærer som gjennomgår dei viktigaste prinsippa for planlegging og gjennomføring av aktivitetane.
Teorien er lagt opp som sjølvstudie (e-læring) med tekst og video, og spørsmål som skal reflekterast over og svarast på.

Etter bestått praksis og teori gir Norsk Tipping ein vest til trenarane som bevis på bestått kurs 😊.

Kurset krever ingen forkunnskap og det er kostnadsfritt å delta.

Påmelding innen søndag mandag 7. mars. Etteranmelding: bernt.rusten@skiforbundet.no

MELD DEG PÅ

SPØRSMÅL?

Kontakt Hordaland Skikrets v/Bernt Rusten, e-post: bernt.rusten@skiforbundet.no , tlf. 92658210