Trener I kurs i langrenn

Det utsatte trener I kurset i langrenn startar opp helga 12. - 13. desember. Meld dykk på før 1. desember! Me arrangerer kurset der det er nærast deltakarane.

Kurset vil vere åpent for alle og vil passe best for dei som trener dei yngre årsklassane. Trener I kurset er det grunnleggande kurset som er starten på skiforbundet si trenerløype. Har du lyst på påfyll i trenerkvardagen, eller ynskjer å ta vidare trenerutdanning gjennom skiforbundets trenerløype, så er dette rette kurset for deg.

Trenerkurset i langrenn vert arrangert gjennom 2 helgar i løpet av sesongen. Første kurshelga vil vere laurdag 12. desember til søndag 13. desember.

Kurset vil føregå nærast der flest av dei påmeldte deltakarane kjem frå og som gjer det best mogleg for alle.  og sidan det er inn i vintersesongen kunne starte med delvis skipraksis om dette er hensiktsmessig. Dette vert kommunisert av kurshaldar Tom Erling Halvorsen i forkant.

Informasjon om innhald trener I kurs - langrenn

Meld deg på under!

Påmelding trener I kurs langrenn 12. - 13. Desember

Påmeldingsfrist tysdag 1. desember.

NIF-EPI03, 03