Tidenes første Raw Air ungdomssamling går av stabelen i høst!

Bli med på tidenes første Raw Air ungdomssamlinger!!

Sigurd Søberg sammen med Jonas Sandell og Jonas Øvregård vil være trenere for samlingene. I tillegg vil Line Jahr være med i Knyken. Rune Rebne organiserer det hele.

Samlingene er en fortsettelse av ungdomssamlingene som NSF og Jermund Lunder startet i sin tid, og vi er stolte over å kunne fortsette denne tradisjonen under Raw Air-navnet.

Vi inviterer alle jenter og gutter fra 12-16 år på samlinger og du kan delta på begge samlingene. Kostnader til reise og opphold dekker du selv.

Raw Air ungdomssamling Midtstua hoppanlegg: 28. og 29. september

Raw Air ungdomssamling Knyken hoppanlegg: 12. og 13. oktober

Begge samlingene er lørdag 10:00-16:00 og søndag 10:00-14:00.

Det er mulig å møte opp fredag for å hoppe – se egne åpningstider for anlegget.

Se invitasjon her.

Du kan gjerne delta på begge samlinger!

Påmelding til samlingene skjer til Ingrid.Afseth@skiforbundet.no senest tre dager før samlingene.
Lurer du på noe, så ta kontakt med Rune Rebne på rune.rebne@skiforbundet.no / tlf 482 28 622.