Gode prosjekter får rekrutteringsmidler

Seiersbilde i Vikersund 2024

2023/24 sesongens siste laguttak

Etter to uker på hjemmebane med RawAir Turneringen, vender hopperne skituppene mot Slovenia og sesongavslutning i Planica. Herrene skal delta i to individuelle renn og en lagkonkurranse i skiflyvningsbakken, damene får ett renn i normalbakken.

Norgesmestere fra stor bakke på Lillehammer

Tirsdag 19. mars ble NM i stor bakke arrangert på Lillehammer, Eirin Maria Kvandal avslutter med det sesongen sin med NM-gull og Johann Forfang får en siste boost før sesongavslutningen i Planica kommende helg.

Idrettsfest på Lillehammer: NM-veka, Norgesleker og SKI NM

I mars inviterer Norges idrettsforbund, Norges Skiforbund og Olympiaparken til idrettsfest på Lillehammer. Hele tre arrangementer går av stabelen samtidig, og bredden i norsk idrett og idrettsglede for alle skal vises fram gjennom NM-veka, Norgesleker og SKI NM.

Seier i lagkonkurranse, Lahti 2024

Laguttak til RawAir 2024

Det er klart for sesongens høydepunkt, RawAir 2024. Norge stiller med 16 utøvere på dame- og herresiden til åpningen fredag 8. mars.

se flere nyheter